niedziela, 28 grudnia 2014

Rozdział 32



Postanowiłem, ze jednak nie będę jej ruszał. Nie chciałem jej się narażać, bo
jak źle odebrałaby to, już nie miałbym u niej szans. No może dałaby się przekonać,ale nie chce się przekonywać o tym. Z kobietami nigdy nic nie wiadomo. Wole być na bezpiecznej pozycji. Ucałowałem ją w czoło i powiedziałem
- Dobranoc mała.
Odwróciłem się i już miałem wychodzić, ale pomyślałem i jednak postanowiłem rozebrać ją. No może nie całą tylko legginsy. Chociaż trochę będzie jej chłodniej. Swetra nie ruszyłem, bo tam cycki. Wiadomo, że nie wszyscy mają cycki, ale dupę ma każdy, więc się odważyłem złapać za gumkę i pociągnąć do dołu. Pierwszy raz tak bardzo trzęsły mi się ręce. Nawet nie było tak

przy pierwszym rozbieraniu dziewczyny. Zeszły lekko. Miała taką miękka skórę. Położyłem rękę na jej kolanie i przesunąłem w górę. Taka miękka... moja ręka była coraz wyżej. Ale oderwałem się od niej. Przykryłem ją i wyszedłem prawie wybiegając. Co ja mogłem narobić? Już nigdy nie spojrzałaby na mnie, ale w porę ogarnąłem się. Położyłem się w innym pokoju. Leżałem tylko tułowiem, a nogi mi zwisały, tak rozłożony myślałem nad wszystkim. To łóżko było chyba na dwie osoby, takie wielkie. Chyba na pewno. Takie łoża są super, ale tylko wtedy, gdy się kogoś przyprowadzi do niego. Nagle poczułem wibracje. Wyjąłem telefon bez pośpiechu. 

Od : Natalia
Czemu się nie odzywasz? Trzeba powtórzyć to spalanie kalorii :) czekam na telefon : *

Przeczytałem i przypomniałem sobie nasze ćwiczenia. Uch... ale się zmęczyłem, ma dziewczyna kondycje. Na sama myśl serce zaczęło mi głośniej i szybciej walić. To takie super uczucie jeśli dziewczyna chwali ostre spalanie kalorii. Ustawiłem sobie przypomnienie na 20 i usunąłem wiadomość, żeby nikt nieproszony tego nie przeczytał. Zobaczyłem na zegarek, była prawie 3. No to chyba czas najwyższy na spanie. Rozebrałem się i wskoczyłem do łózka. Jednak kręciłem się nie mogąc zasnąć. Ubrałem koszulkę i poszedłem po mleko na sen, zawsze dawała mi je moja mama. Ona wiedziała co najlepsze. Podgrzałem sobie mleko w mikrofali patrząc jak kubek kreci się w środku. Gdy już mikrofalówka zaczęła piszczeć, że już gotowe, już miałem otwierać drzwiczki kiedy usłyszałem ciche tuptanie. Odkręciłem się spokojnie i zobaczyłem Julkę. Była taka malutka, a w tym niedługim swetrze wydawała się jeszcze niższa. 
- Gorąco mi, aż się zgrzałam cała - powiedziała i widać było rumieniec od gorąca na jej twarzy.
Ściągnąłem bluzkę podając jej i uśmiechając się.
- dziękuje - powiedziała odwracając się do mnie tyłem i zamieniła sweter na moja bluzkę. Miała super pupe i super figurę i czego chcieć więcej? No dobra może jeszcze cycki duże i będzie ok. W sumie jakie ona ma cycki? Nie przyglądałem się, jeszcze, ale pewnie nie są najgorsze. Odlatując myślami zapomniałem otworzyć drzwiczki i mikrofalówka dawała o sobie znać piszcząc, że już dawno skończyła swoja prace. Nie słyszałem tego. Dopiero gdy Julka klasnęła w dłonie przed moim nosem oprzytomniałem. Wypiłem pół i zaproponowałem jej drugie pół, ale nie chciała. Wiec wypiłem do końca  i rozpoczęliśmy rozmowę wchodząc na gore. Stanęła przy drzwiach do pokoju, w którym spała.

- Dobranoc - powiedziała i dał mi buziaka w policzek.
- Dobranoc mała - powiedziałem i oddałem jej całusa. - A może chcesz jeszcze pogadać ? -zapytałem nieśmiało.
- Chętnie, ale jutro też jest dzień - powiedziała i uśmiechnęła się.
- No dobrze, dobranoc - powtórzyłem i dałem jej kolejnego buziaka.
Schowała się w ciemnym pokoju, więc nic innego nie zostało mi i poszedłem spać do swojego wielkiego łóżka. 
-------------------------------------------
macie taki krótki :) chyba nie jest najgorszy ? :) Mile widziane opinie :)

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny :)
    Jejku,mam nadzieję że między nimi zaiskrzy ^^
    Czekam na kolejny :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie!!!
    Ona NIE może z nim być!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie :) nic na razie sie nie dzieje :) a poza tym wszystko moze sie zdarzyc :)

      Usuń
  3. Dalej czekam na następne części pojawi się jakaś jeszcze w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział! Niech nie będą razem.... mam złe przeczucia :/ wydaje mi się że kocha tego drugiego ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. niech julka będzie z bartkiem on jest lepszy od alexa!!!!!!! Plissssssssssssssss :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ten rozdział meeeeeeeeega i niech ona będzie z Bartkiem.......
    Tylko trochę tym rozdziałem zbiłaś mnie z tropu, ale i tak wolę Bartka od Alexa :))

    Pozdrawiam
    Niepowtarzalna xx

    PS. Życzę weny ;*

    OdpowiedzUsuń