sobota, 6 września 2014


Czytelnicy,
jestem w pierwszej liceum. Mam dużo do ogarnięcia, bo jest to dla mnie nowa sytuacja. Chciałabym pisać, ale myślę, że na razie nie będę miała czasu. Jestem wdzięczna, że czytaliście :) A za tak wspaniałe komentarze serdecznie dziękuję. Za miesiąc odezwę się i zobaczymy jak będzie z dalszą historią :) Czekajcie cierpliwie, bo na pewno będę kontynuować :3


                                                                                                                                                                                                                            Dziękuję Serdecznie 
                                                                                         Kasia :)                                                                                                        

8 komentarzy:

  1. Będzie to trudne ale postaram się wytrzymać, a po drugie znam ten ból. Niestety :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bede plakac jak nie bedziesz pisac dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok ale daj mam chociaż krótki rozdzial :-* karolina :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥ok wiem co przezywasz sama jestem w pierwszej liceum i rozumiem ze jak na razie przerw ale mam malutka prosbe dokoncz opowiadanie jestem ciekawa i bede cierpliwa :* ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obyś szybko wróciła! ^.^
    zapraszam do mnie: http://mycrimeromance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Och...
    Wracaj jak najszybciej.
    I powodzenia! :)

    Jeśli mogę, zostawiam LINK do siebie. :)
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz błagam zdycham z ciekawości

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie ruszysz dupe czy nie bo czytam całość po raz 20 (nie kituje) i nie mogę się doczekać następnej części opowiadania

    OdpowiedzUsuń