wtorek, 26 czerwca 2012


Prolog

Mam na imię Julia Nowak i 16 lat. Mieszkam w Warszawie z mamą i siostrą.Mama chce mnie wysłać do szkoły prywatnej w Gdańsku. Może i dobrze, odpocznę od miejsca śmierci mojego taty.Trudno mi o tym mówić. Lubie tańczyć, grać w kosza i słuchać muzyki. Można powiedzieć, że to mnie odstresowuje Jeśli chcecie wiedzieć, to nie mam chłopakaMiałam kiedyś, ale mnie zdradził i skończyło się. Nie mam też przyjaciół, bo w mojej  szkole nie ma porządnych dziewczyn a chłopcy ??? Oni myślą tylko o sexie. Mam nadzieje, że kiedyś znajdę przyjaciół.Teraz przedstawię moja rodzinkę. Mama Małgosia jest projektantką i często jej nie ma w domu. Jest bardzo zapracowana i stara się stworzyć nam z siostrą bezpieczny dom , od kiedy odszedł tata. Tata był inżynierem i podczas, gdy szedł placem budowy runął na niego budynek. Zginał 2 lata temu. Siostra Dominika ma 7 lat i jest bardzo energicznym dzieckiem. Nie, nie ma ADHD, po prostu lubi ruch. No to tyle.

4 komentarze:

  1. Hm... Zdarzają się nie tylko błędy interpunkcyjne, ale też ortograficzne. Przed wstawieniem na bloga dawaj komuś tekst do przeczytania i ewentualnego poprawienia - inna osoba lepiej wykryje Twoje błędy niż ty sama.

    W prologu zawarte są rzeczy, których nie powinno być. Prolog to wstęp do opowiadania, taki jakby zarys fabuły. A nie przedstawienie postaci, jej rodziny i zainteresowań.

    No cóż, zobaczę co będzie dalej.

    opowiastki-ewelina98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie średnie...
    Zapraszam na mojego bloga.
    www.fantasymilosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://miloscprzetrwawiele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń