środa, 26 czerwca 2013

Rozdział 11

Pod moimi drzwiami zobaczyłam zapłakaną Emilkę. Sama też cierpiałam, ale zapomniałam o swoich zmartwieniach gdy ją zobaczyłam .
- Gdzie byłaś ! Ja tu siedzę i czekam jak głupia ,bo nie wzięłam kluczy, a moją współlokatorkę wcięło ! - krzyczała Em
- Czemu się drzesz ! Ja też mam prawo gdzieś wyjść - zdenerwowała mnie, bo nic jej nie zrobiłam ale mi też się dostało za niewinność.
- Wolny kraj ! Mogę robić co chcę ! Mogę wyjechać i nie wrócić ! - krzyknęła jeszcze głośniej i zaczęła płakać . Podbiegłam do niej i przytuliłam .
- No już ciiiiiiiiii.... nie płacz, chodź opowiesz mi co się stało. - powiedziałam i otworzyłam drzwi.
Weszła i rzuciła się na łóżko głośno płacząc. Nie mogłam jej uspokoić więc głaskałam ją po plecach i czekałam aż sama się uspokoi i mi wszystko opowie. W końcu po 20 minutach płaczu odwróciła się do mnie  
i zaczęła opowiadać o kłótni z Mateuszem.
- Coooo ?! Jaka świnia , a wydawał się taki spokojny . Może on po prostu nie był Ci dany. Niedługo znajdziesz innego, lepszego i przystojniejszego.
- Ale ja nie chce innego , ja chcę Mateusza ! - powiedziała szlochając .
- Nie możesz robić nic wbrew siebie. Jeśli mówisz nie to, nie może cię zmuszać .
- Ale zatrzymałabym go przy sobie ! - krzyknęła.
- Co ! Jak możesz tak mówić ! Chłopak ma cię szanować i tyle ! Kochać cię mimo wszystko, a nie jak mu dasz ! - krzyczałam na Em za to, że wygaduje jakieś kompletne debilizmy .
- Boże co ja wygaduję ! Już mi odwaliło kompletnie !
- Ooooo teraz się uspokój i wymyślimy zemstę - powiedziałam ciągle wstrząśnięta jego postępowaniem .
- Gdzie byłaś ? - zapytała jeszcze płacząc, ale już nie użalając się nad sobą .
Chyba do niej dotarło, że nie warto zawracać sobie głowy takimi dupkami.
- Byłam z Bartkiem na lodach i gokartach. I dałam mu buziaka . I to wszystko się zepsuło kiedy zobaczyłam ... - powiedziałam ale przerwała mi
- Emilkę siedzącą i płaczącą pod twoimi drzwiami, przepraszam - powiedziała i spuściła głowę.
- Co? Ty ? Nawet tak nie myśl, zawsze Ci pomogę. To Alex on ma wprawę w psuciu humoru, przynajmniej mi . - powiedziałam
- Co ci zrobił ? Nalać go ?!
- Nie, na niego szkoda twoich rąk. Nie dostąpi tego zaszczytu, nie jest godzien dotknąć twojej ręki - powiedziałam i zaśmiałam się .
- No a więc ?
Opowiedziałam jej o wydarzeniu na schodach .
- Ej , on jest zazdrosny . - powiedziała po wysłuchanej historii.
- Co ? - zapytałam się bo chyba coś źle zrozumiałam - On mnie nie lubi ! A co dopiero miałby być zazdrosny ! Hahahhaha dobre . - dodałam
- Kto się czubi ten się lubi .
- Tak w szczególności jak mu wygarnęłam i hmm... całowaliśmy się ?
- Co? Jak to ? Co wy ?
I kolejna historia poszła w ruch xD
- On cie lubi ! - krzyknęła podekscytowana.
- I co ? Ja go nie ! I  ręczę, że on też mnie nie lubi.
I tak zaczęłyśmy dyskutować aż usnęłyśmy ok. 3 .
_________________________________________________________
Dziękuję za cierpliwość, mam nadzieję , że będzie się podobał :) Miłego czytania :*

5 komentarzy:

  1. krótkie, pisz dłuższe bo wciąga i szybko schodzi ;)
    opowiadanie bardzo fajne
    pozdrawiam
    http://zycie--trudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie i ciekawie piszesz. Jednak, zauważ, że rozdziały są krótkie, a ten to taki jeden, duży dialog. Za mało opisów. Nie dodawaj też emotikon, np. "xD", które się pojawiło. To nie pasuje do opowiadań. Nie stawiaj też spacji przed znakami, ani przedłużeń typu "Ooooooo", "Yyyyyy" itd. Wystarczy jedno "O..". To takie rady ode mnie. Musisz jeszcze trochę poćwiczyć, ale i tak jest ok. :)
    Zapraszam do czytania mojego opowiadania: http://niewolaistot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurwa czego jeszcze za dużo jak nie pasuje to nie wchodź ona nie zmusza

      Usuń
  3. Fajne. Lubie czytac takie rzeczy ;D

    Zapraszam do mnie

    www.nastoletniemarzeniadziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni zgadzam się z Paulinyą. Piszesz za dużo dialogów, a mało opisów , ale nie będę cię krytykować, bo może ja też nie jestem wcale lepsza tzn nie dodaje emotikon albo tych przedłużen. Także mam problemy z opisami, ale staram się. Twoje rozdziały są fajnę i czekam na następny z niecierpliwością. Zapraszam także do mnie na www.party-all-night-long1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń