niedziela, 7 czerwca 2015

Cześć,  na wstepie chce przeprosić wszystkich za to czekanie.  I za to że jeszcze będą musieli poczekać pewnie. Nie mam siły na tego bloga i na pisanie.  Wasze komentarze są super, dziękuję # natasza , że mnie bronisz. Następny jeśli napisze to będzie dla Ciebie ♥
chce uprzedzić,  że nie wiem kiedy będzie rozdział,  ale w wakacje odpoczne, więc zobaczymy. Tak,  zdaje!  Chociaż jeszcze trochę do wystawienia końcowych ocen, ale myślę, że zdam :) powodzenia w poprawianiu ocen kochani.  ♡♥♡♥♡♥
Leniwa Kasia :(

11 komentarzy:

  1. Pisz szybko i powodzenia życze w pisaniu ������❤����
    Również leniwa Kasia��

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybyś pilnowała ocen to byś nie musiała teraz poprawiać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nie mam nic do poprawy, ale w liceum pracuje się do końca. Więc nie można sobie odpuszczac tak jak w gimnazjum ;)

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością :) :**** i wierze że zdasz ;) powodzenia z pisaniem ;) :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na chwilę obecną zdaje ze wszystkiego :) I do raczej już się nie zmieni, ale nie można odpuszczac sobie na koniec ;)

      Usuń
  4. Mam nadzieje że szybko pojawi się następny post :) a cały blog jest cudowny :* super piszesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że trzeba czekać,ale rzecz jasna,twoje oceny ważniejsze :D
    Życzę powodzenia i szybkiego powrotu do pisania :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jestem człowiekiem pełnym wiary , więc nie mam zamiaru mówić Ci ,,powodzenia" ja wiem ,że zdasz ;D . Nawet nie wiesz jak mi miło się zrobiło gdy przeczytałam , że następny rozdział będzie z dedykiem dla mnie DZIĘKUJĘ
    PS. Cierpliwości przy zdawaniu .
    Pozdrawiam *)
    #$/Natasza

    OdpowiedzUsuń
  7. W twoim blogu brakuje tylko zdj wiesz żeby można było to wyobrazić sb. ... zdj bohaterów i szkoły no i ogl ;) a tak to zajebistego bloga prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak. Wpadłam na tego bloga stosunkowo nie dawno. Początek był ciężki do ogarnięcia ale stwierdziłam, że zapowiada się fajnie i zobaczymy czy poprawiłaś swój styl pisania. Muszę przyznać, że różnica pomiędzy pierwszym rozdziałem a ostatnio napisanym jest ogromna. Rozwinęłaś się nie dzięki temu blogowi i ja bym na twoim miejscu z nie rezygnowała. Twój wyczyn pokazuje ludziom jak można się rozwinąć dzięki głupiemu blogowi i małemu wsparciu innych osób. Ja swojego bloga zaczęłam rok temu i szczerze ci powiem, że nie odnoszę takich sukcesów jak ty. Mimo wielu starań nadal nie am żadnych kom a osoba która mnie wspierała zrezygnowała z czytania blogów i już nie mam nikogo kto by powiedział: "zepnij d*pę i pisz dalej". Ty takich fanów masz i moim zdaniem powinnaś wyświadczyć im przysługę i spiąć cztery litery i pisać dalej. Do wystawienia ocen zostało zaledwie 3 dni więc moim zdaniem świetnie sobie dasz z tym radę i napiszesz kolejny genialny rozdział. Powodzenia i weny Kath :*** (nowa fanka)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam czytać od nie dawna ja też piszę książki opowiadania . Ale to mi się bardziej podoba . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń